Välkommen 2015!

Eftersom jag inte egentligen orkar knåpa ihop ett inlägg just nu, så drygar jag ut bloggen med årets första lista! 
 
  1. Min vanligaste svordom just nu är: Jag späder ut mina verbala meningar med "fruktansvärt" ständigt.
  2. Namnet på den senaste låtlistan jag skapade på Spotify: "Gå på min grav"
  3. Just nu har jag svårt att sluta: Säga fruktansvärt, lyssna på Cash's mirakulösa låt Hurt, älska min katt och pojkvän - vilket är gott. 
  4. Hit vill jag helst resa under 2015: Berlin, Prag och Gottland
  5. Den här tv-serien har jag snöat in på för tillfället: Kollar mina favoritserier, men har fastnat för Gotham och Blacklist på senare tid.
  6. När jag tänker på sommaren blir jag allra mest peppad på: Ljudet av V8ans båbblande ljud, jenkkicruises, sena kvällar på en brygga och diskutera livet med Mr J, sommardanser, "obligatoriska" kort-resan, doften av hö, läder, bensin och wunderbaums 😍
  7. Godaste glassen måste ju vara: På tal om sommaren så är ju mangomelon det jag tänker först på, men inget slår B&J.
  8. Jag blir mest glad av följande vårtecken: Första flyttfåglarnas ankomst, jänkarens jungfru runda för året, små söta blommor som står i knopp i solskenet under ett droppande hustak.
  9. Just nu är jag stolt över mig själv för att: Jag inte förlorat hoppet.
  10. Högt upp på min önskelista just nu: Ett jobb med stadigvarande inkomst, ett eget hem och att planen går som jag vill..
  11. Sist jag skrattade var det för att: Vi spelade antagligen världens roligaste spel med kusinerna, moster, farbrors fru, min svärfamilj och familjen.
  12. Jag grät senast när: Jag trodde Mollie hade slutat andas, då fick jag paniktårar. När jag grät påriktigt senast minns jag inte.
  13. För tillfället lyssnar jag helst på: Min Spotify playlist "Gå på min grav", betydelsefulla låtar i mängder där.
  14. Min nuvarande mobiltelefon är: Samasung Galaxy Xcover
  15. Sist jag drog mitt kort var det på: K-market
  16. 2015's stora mysterium måste ju vara: Mitt egna liv och dess meningsfulla planer helt enkelt.
  17. Godaste varma drycken just nu är: Blåbärste och Glögg
  18. Ett spel jag tycker är roligt att spela på mobilen (eller plattan): Inget. 
  19. Mitt mest onödiga inköp 2014: Har egentligen inte köpt något, snarare betalt en massa, men kanske isåfall godis och mat på restaurang.
  20. Mitt absolut bästa inköp 2014: "köp" och "köp" men det bästa jag skaffat 2014 är garanterat min egna katt 😽💕 och om det måste vara ett köp så är det då hennes vaccinationer och veterinär besök.
Välkomnar år 2015 med öppna armar och med en enorm önskan om att detta år blir MITT bästa år i sällskap av både katt och pojkvän ❤️

Kommentera här: