Wow!

Först och främst tänker jag slicka röv så innerligt och skrika ut att jag älskar min pojkvän!!!! Efter att ha varit riktigt snurrig i mitt huvud en lång tid har jag fått bekräftat för mig vem som faktiskt är mig nöra och vem som faktiskt älskar mig tillbaka. Tror jag aldrig förr varit så familjekär som jag är idag. Älskar min familj massor mer än vad jag trott jag älskar dem! Wow, även om jag inte sitter på en smörig utbildning om fem år, så sitter jag på klarare känslor och vetskaper. 
 
Jag vet att min Hasse är den finaste som finns! Är dökär i min fina gosing! Har lärt mig att alltid är det inte den andres fel att den beter sig konstigt mot dig, ofta är det fel på dig själv. Nu vet jag, jaa, jag vet mycket mera nu än vad jag visste för tre veckor sedan.
 
Jag vet vad jag vill prova på o känna mig för, och nu när jag äntligen vet det så får det ta sin tid innan jag slår hammaren på spiken. Spiken rostar inte så den har inte bråttom någonstans. Jag vet också att nitton är en låg siffra när det gäller ålder. Jag är ung och har precis varendaste en möjlighet öppen för mig. Jag behöv inte veta jag behöv bara känna. När någonting känns rätt så är det bara att släppa hämningarna. Det blir antingen suveränt, eller inte så värst bra, men jag kommer rikare hem än när jag begav mig iväg.
 
Tjoooo! Jag är gladare än aldrig förr, trots att min hjärna härjar med mig värre än någonsin, men ibland är det inte hjärnan som kommer med slutbeskedet. Ibland är det själen som bryter sig löst från det döda skalet och flyger iväg med sig själv och provar. Börjar äntligen suga på rätt pastill och känner att jag känner rätt trots att mon hjärna stretar imot mina känslor med torra regler och gränser som inte är dragna påriktigt.
 
Jag lever ett fint liv just nu. Och oavsett var jag står om någon månad kommer det att vara det jag känner mest för. Rätt eller fel skiter jag i just nu. Ung och galen har ju inte skrivits ner utan någon baktanke. Njuter!

Kommentera här: