Ses i kistan!

Har inte något nytt att berätta, eller.. jo, jag har varit ordentligt sjuk och är nu förhoppningsvis på bättringsväg. Ingen aning vad jag drabbats av, men troligen några krumelurer som tyckt att dem ska dö inom mig eller något annat dumt. 
 
Trodde jag skulle dö i lördags. Fick en bitande, rivande, värkande öronvärk helt plötsligt. Tänkte bokstavligen pissa ner mig av hur ont det gjorde. Slutligen kunde jag inte göra något annat än skrika inombords och stor böla. Tyckte förfärligt synd om mig själv och tänkte fula tankar. Just i dem timmarna kändes döden bra trevligare än smärtan..
 
Annars då? Jonej, hör inte ett piss på örat längre. Trevligt så det förslår! Språkar ni med mig så prata med mig rakt framifrån så jag kan läsa era läppar och försök rikta ljudet till mitt vänstra öra. Känns lite tröttsamt att måsta säga "VA?!" till allting.. men vad kan man?  Ja just ja! Prata inte så högt, då hör jag inget...
 
Så på dryga veckan har jag åldrats typ 60 år. Känns faktiskt så. Dålig hörsel, låg energi nivå, sussar middagssömn och går krokig av allt liggande till sängs. Så skönt har jag det. Trotsade dock allting och tog mig ut för första gången på en vecka typ. Ack så härligt!
 
Skall proppa magen full av antibiotika och C-vitaminer nu. Är så himla upptagen - ni förstår. 💁
 

Kommentera här: