Hejdå, vi ses, adjö farväl!

Plötsligt har antalet läsare på denna blogg skjutit i höjd. Kul att se att folk klickar sig in på en blogg som egentligen inte är värt ett öre. Men lite glad blir jag allt. Ironiskt nog har jag på sätt och vis tänkt lägga ner denna blogg. Känner inte för att blogga om min vardag på detta sätt alls. Tycker inte själv att det är intressant att skriva inläggen längre...
 
Men å andra sidan så har jag ju redan startat en ny blogg 🙈 skriver på ett annorlunda vis och bygger upp mina inlägg med lite mer omsorg. Inget snabbt nerhaspande skräp som ligger ute för allmänheten. Dock är jag inte säker på att jag skall lämna ut den nya bloggen offentligt, undrar innerst vad jag skulle vinna på det.
 
Så något i den stilen är på G. Förövrigt har jag en riktigt jävla dålig idag, utan orsak. Men under skrivande stund har jag glömt bort hur bitter och trött jag är. Så mycket nytt som skall hända snart att jag går sönder, dels av iver, dels av frustration. 
 
Som jag alltid brukar säga "allt löser sig någongång, så länge man lever finns det alltid en väg ut"

Kommentera här: